dnes je 22.11.2024

Input:

1.10 Literatura (použité a doporučené zdroje)

, Zdroj: Verlag Dashöfer

1.10
Literatura (použité a doporučené zdroje)

20.4.2020

  • BARTOŇOVÁ, Miroslava (2003). Strategie a přístupy k efektivnějšímu vzdělávání romského etnika. In: VÍTKOVÁ, Marie. Integrativní školní (speciální) pedagogika. Brno: MSD, 2004. 2. vydání, s. 204–218. ISBN 0-86633-22-5.

  • BOŘKOVCOVÁ, Máša Romský etnolekt češtiny: případová studie. Praha: Signeta, 2006. ISBN 80-903325-3-6.

  • Český statistický úřad. Cizinci: počet cizinců. [online], 2018 [cit. 2018-09-09]. Dostupné z: https://www.czso.cz/csu/cizinci/cizinci-pocet-cizincu

  • FELCMANOVÁ, Lenka, Martina HABROVÁ a kol. Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4692-9.

  • GAC Analýza sociálně vyloučených lokalit v ČR. Praha: MPSV, 2015. Dostupné z:https://www.esfcr.cz/07-13/oplzz/analyza-socialne-vyloucenych-lokalit-v-cr-1

  • GAC, NOVÁ ŠKOLA. Mapa sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených romských lokalit v České republice. GAC, Nová škola, 2006. Dostupné z: http://www.esfcr.cz/mapa/index-2.html

  • KOLEKTIV AUTORŮ. Mají na to! Jak podpořit sociálně znevýhodněné děti na ZŠ. Praha: Člověk v tísni, 2013. Dostupné také z: http://www.clovekvtisni.cz/uploads/file/1370963166-majinato_web.pdf

  • META o.p.s. Informace pro rodiče – jazykové verze. [online], 2018 [cit. 2018-11-18]. Dostupné z: https://www.inkluzivniskola.cz/informace-pro-rodice-jazykove-verze

  • MŠMT: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky. Metodická doporučení k začleňování žáků-cizinců do výuky v českých základních školách. [online], 2012 [cit. 2014-03-07]. Dostupné z: http://www.msmt.cz/vzdelavani/zakladni-vzdelavani/informace-o-vzdelavani-cizincu-na-uzemi-cr-pro-krajske-urady?highlightWords=cizinc%C5%AF.

  • MŠMT Přehled šablon a jejich věcný výklad. Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání. Programové období 2014–2020, 2014.

  • MŠMT: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky. Statistické ročenky školství – Výkonové ukazatele. [online], 2018 [cit. 2018-09-09]. Dostupné z: http://toiler.uiv.cz/rocenka/rocenka.asp

  • NIKOLAI, T. (ed.) a kol. Příběhy ze špatné čtvrti aneb jak pracovat s tématem segregace nejen ve školství. Praha: Člověk v tísni, 2007. ISBN 978-80-86961-45-3. Dostupné také z: https://www.varianty.cz/publikace/41-pribehy-ze-spatne-ctvrti.

  • NĚMEC, Zbyněk a kol. Asistence ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Praha: Nová škola, 2014. ISBN 978-80-903631-9-9.

  • NĚMEC, Zbyněk, Klára ŠIMÁČKOVÁ-LAURENČÍKOVÁ, Vanda HÁJKOVÁ a Iva STRNADOVÁ. ‚When I need to do something else with the other children, then I can rely on her‘: teaching assistants working with socially disadvantaged students. In: European Journal of

Nahrávám...
Nahrávám...