dnes je 31.3.2025

Input:

Plán pedagogické podpory (Jan P.)

18.2.2019, , Zdroj: Verlag Dashöfer

25
Plán pedagogické podpory (Jan P.)

Mgr. Lenka Štefanová

Plán pedagogické podpory

Jméno a příjmení dítěte, žáka nebo studenta (dále jen "žáka") Jan P.
Škola
Ročník šestý
Důvod k přistoupení sestavení PLPP neznalost českého jazyka
Datum vyhotovení 24. října 2018
Vyhodnocení PLPP plánováno ke dni prosinec 2018
I. Charakteristika žáka a jeho obtíží
Honza nastoupil do naší školy dne 2. října 2018. Jeho matka uvedla, že se společně vrátili z Anglie, kde Honza navštěvoval od pěti let britskou školu. Bohužel ze zmiňované školy nemáme k dispozici žádnou pedagogickou ani jinou dokumentaci. Vzhledem k GDPR o ni musí písemně zažádat zákonný zástupce.Honza se dorozumí anglicky celkem bez obtíží, rozumí i jazyku českému, jen význam některých českých slov mu není jasný. Českou gramatiku Honza nezná vůbec, s anglickou je na tom o něco lépe. Honza neumí psát psacím písmem. Čte bez intonace a nebere v potaz diakritiku.Po konzultaci s PPP jsme Honzu vzhledem k jeho věku zařadili do šestého ročníku. Ve třídě je celkem 17 žáků a 22 hodin týdně v této třídě působí asistentka pedagoga, která ovládá anglický jazyk.
II. Stanovení cílů PLPP
  • Zlepšení techniky čtení a zejména čtení s porozuměním

  • Seznámení s českou gramatikou (začneme učivem druhého ročníku)

  • Prohlubování znalostí anglické gramatiky

  • Posilování psaní tiskacím písmem

  • Používání diakritiky

  • Začlenění Honzy do kolektivu spolužáků

III. Podpůrná opatření ve škole
a) Metody výuky
  • Úzká spolupráce s asistentkou pedagoga

  • Při plnění zadaných úkolů se osvědčila dopomoc prvního kroku, případně dalších kroků.

  • Pokyny a instrukce je nutné zadávat jasné, jednoznačné, lehce srozumitelné a vždy se zpětnou kontrolou, zda Honza zadání či instrukci správně porozuměl.

b) Organizace výuky
Nahrávám...
Nahrávám...