dnes je 26.12.2024

Input:

Příklad individuálního vzdělávacího plánu (Petra B.)

12.2.2019, , Zdroj: Verlag Dashöfer

19
Příklad individuálního vzdělávacího plánu (Petra B.)

Mgr. Lenka Štefanová

Individuální vzdělávací plán

Jméno a příjmení žáka Petra B.
Datum narození
Bydliště
Škola
Ročník osmý Školní rok 2018/2019
 
ŠPZ, které vydalo doporučení pro IVP
Kontaktní pracovník ŠPZ
Školská poradenská, zdravotnická a jiná zařízení, která se podílejí na péči o žáka
Rozhodnutí o povolení vzdělávání žáka podle IVP ze dne:
Zdůvodnění
Defektní rozumové schopnosti v pásmu lehkého memtálního postižení
Priority vzdělávání a dalšího rozvoje žáka (cíle IVP): - Zlepšení sociálních dovedností- Zlepšení samostatnosti- Zlepšení vyjadřovacích schopností- Zlepšení písemného projevu- Zlepšení techniky čtení a čtení s porozuměním- Zlepšení grafomotorických dovedností- Zrychlení pracovního tempa- Zvýšení sebevědomí
Předměty, jejichž výuka je realizována podle IVP: Český jazyk, anglický jazyk, ruský jazyk, německý jazyk matematika, naukové předměty
Podpůrná opatření (specifikace stupňů podpůrných opatření)
Metody výuky (pedagogické postupy) - Poskytování dostatku času k pochopení, osvojení a procvičení učiva.- Individuální dohled a vedení.- Stimulace přiměřená intelektovýcm schopnostem a aktuální Petřině kondici.- Vytváření konkrétních představ, hledání odpovědí na problémové otázky.
Úpravy obsahu vzdělávání - Ano, Petra bude vzdělávána dle IVP – minimální výstupy dle RVP ZV a ŠVP v hlavních předmětech.
Úprava očekávaných výstupů vzdělávání - Ano – vzdělávání dle IVP, který vychází z minimálních výstupů RVP ZV a ŠVP v hlavních předmětech.
Organizace výuky - Petra je vzdělávána ve třídě spolu s dalšími dvaceti spolužáky.- Během výuky je ve třídě přítomna asistentka pedagoga, která je při Petřiném vzdělávání velmi nápomocna.- Petra má možnost dle potřeby využít péči školní speciální pedagožky, případně školní psycholožky.
Způsob zadávání a plnění úkolů - Stručné a srozumitelní zadávání úkolů se zpětnou vazbou porozumění.
Způsob ověřování vědomostí a dovedností - Ústní, písemné, praktické s respektováním individuálního pracovního tempa.
Nahrávám...
Nahrávám...