dnes je 26.12.2024

Input:

Příklad individuálního vzdělávacího plánu (Marie Š. M.)

10.2.2019, , Zdroj: Verlag Dashöfer

17
Příklad individuálního vzdělávacího plánu (Marie Š. M.)

Mgr. Lenka Štefanová

Individuální vzdělávací plán

Jméno a příjmení žáka Marie Š. M.
Datum narození
Bydliště
Škola
Ročník pátý Školní rok 2018/2019
ŠPZ, které vydalo doporučení pro IVP
Kontaktní pracovník ŠPZ
Školská poradenská, zdravotnická a jiná zařízení, která se podílejí na péči o žáka
Rozhodnutí o povolení vzdělávání žáka podle IVP ze dne:
Zdůvodnění:
Dívka s aktuálním intelektovým výkonem v pásmu lehké mentální retardace
Priority vzdělávání a dalšího rozvoje žáka (cíle IVP): - Rozvoj slovní zásoby a způsobu vyjadřování- Rozvoj schopnosti čtení s porozuměním- Fixace základního učiva- Upevňování sociálního začlenění- Zvýšení motivace k učení
Předměty, jejichž výuka je realizována podle IVP: Čj, M, Aj, Vl, Př
Podpůrná opatření (specifikace stupňů podpůrných opatření)
Metody výuky (pedagogické postupy) - Podpora dovedností a kompetencí žákyně- Intervence na podporu oslabených či nefunkčních dovedností- Podpora sociálního začlenění- Respektování specifika žákyně- Kooperativní formy výuky- Otevřené učení- Individualizovaný přístup- Podpora motivace- Didaktické hry- Násobilku osvojovat a upevňovat s pomocí celých početních spojů
Úpravy obsahu vzdělávání - Obsah upraven na bazální úroveň učiva
Úprava očekávaných výstupů vzdělávání - Očekávané výstupy lze snížit na úroveň minimálních výstupů dle platného RVP ZV
Organizace výuky - Časté střídání činností, aktivit, relaxační chvilky- Zohledňování zdravotního i psychického stavu žákyně- Zohledňování individuálních potřeb- Dle potřeby úprava pracovního prostředí a pracovního místa
Nahrávám...
Nahrávám...